Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Χριστούγεννα στο σχολείο μας.

Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016 το σχολείο μας ανέβασε την χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση «Ο Καραγκιόζης και ο φόρος των Χριστουγέννων». Ο Καραγκιόζης είναι ένας διαχρονικός ήρωας που, παρά την ασχήμια και την κακομοιριά του, δεν παύει να αγωνίζεται, να αγαπά και να βοηθά τους γύρω του.
Το επόμενο βίντεο είναι από την παράσταση του σχολείου μας :





Ακολουθούν διάφορες σκέψεις των μαθητών μας που συμμετείχαν στη θεατρική μας παράσταση.

Περικλής, Α1: Μου άρεσε πολύ που έπαιξα. Πριν αρχίσουμε είχα άγχος, αλλά όταν βγήκα στη σκηνή μου πέρασε. Ο ρόλος μου μου άρεσε πολύ. Ο κόσμος μας χειροκροτούσε και γελούσαν με τα αστεία μας. Θέλω πολύ να ξαναπαίξω σε θεατρική παράσταση.

Τάσος, Γ4: Στην αρχή δυσκολεύτηκα γιατί ντρεπόμουν με όλα, αλλά πρόβα με πρόβα άρχισε να μου φαίνεται ευκολότερο, μέχρι που έπρεπε να μάθω ένα κείμενο και σαν να μην έφτανε αυτό ήθελαν και γρήγορα. Τέλος πάντων  μετά το έμαθα και αυτό. Λοιπόν τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, η εμπειρία ήταν φανταστική και αξέχαστη.

Νικηφόρος, Γ4: Από το θεατρικό μου άρεσε πολύ ο ρόλος μου, ο βοηθός του πνεύματος. Στην αρχή δεν ήθελα να παίξω στο θεατρικό, αλλά μετά μου άρεσε πολύ. Μέσα στο πολυγωνικό που κάναμε πρόβες μου άρεσε που κάναμε παρέα, χορεύαμε, τραγουδούσαμε. Την ημέρα της παράστασης δεν είχα άγχος, έπαιξα καλά. Φορούσα στο κεφάλι ένα σκουφάκι του Αϊ-Βασίλη, γιατί ήμουν ο βοηθός του πνεύματος. Ήταν η πρώτη μου φορά που έπαιξα σε θεατρικό. Θα ήθελα να ξαναπαίξω.

Φώτης, Α1: Ήταν παραμονή Χριστουγέννων. Από τις 8 ήμουν στο σχολείο προετοιμάζοντας τα σκηνικά και κάνοντας πρόβα. Οι κυρίες του θεατρικού πίστευαν πως ήμασταν έτοιμοι. Περίμενα πώς και πώς να έρθουν τα παιδιά για να αρχίσει η παράσταση. Επιτέλους ήρθαν. Εγώ ντυμένος τσολιάς περίμενα να έρθει η ώρα να μπω στη σκηνή. Άρχισε η μουσική, η μουσική που σήμαινε ότι είναι η σειρά μου να μπω. Άρχισα λοιπόν να μπαίνω χορεύοντας. Τα παιδιά στο κοινό άρχισαν να γελάνε. Ήμουν πολύ αγχωμένος για το αν θα τα πάω καλά. Δεν τολμούσα να κοιτάξω στο κοινό, γιατί φοβόμουν για το πώς θα με έβλεπαν τα παιδιά. Όταν τελείωσε το θεατρικό  κάναμε υπόκλιση, το κοινό χειροκροτούσε και οι καθηγητές ήρθαν να μας χαιρετήσουν. Για να γιορτάσουμε την καλή μας ανταπόδοση τα παιδιά του θεατρικού και οι κυρίες μας πήγαμε για καφέ. Ήμουν πολύ χαρούμενος που είχα συμμετάσχει στο θεατρικό και ελπίζω να ξαναπαίξω.

Αριστοτέλης, Γ4: Μέσα από το θεατρικό μπόρεσα και γνώρισα καλύτερα δυο υπέροχες καθηγήτριες και δώδεκα υπέροχα άτομα. Περάσαμε στις πρόβες με πολύ γέλιο και μπορέσαμε και γνωρίσαμε λίγο καλύτερα ο ένας τον άλλον. Αυτή η εμπειρία πιστεύω δεν θα ξεχαστεί από κανέναν.