Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Εργασίες Β τετραμήνου σε Χημεία - Βιολογία Β Γυμνασίου.

Γράφει ο εκπαιδευτικός Φραγκίσκος Κεφάλας..

Ο τελευταίος μήνας των μαθημάτων είναι πάντα ο πιο δύσκολος για μαθητές και καθηγητές. Η μη ύπαρξη εξετάσεων φέτος σε Χημεία και Βιολογία διευκόλυνε την σκέψη που είχα εδώ και μερικά χρόνια για την ένταξη στην διδασκαλία θεμάτων που μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των παιδιών και ταυτόχρονα να είναι στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος. Ξεκινήσαμε με την βόλτα στον βιολογικό καθαρισμό και συνεχίσαμε με την μελέτη των μικροπλαστικών, αυτών των μικρών "τεράτων" που απειλούν σε μεγάλο βαθμό το παγκόσμιο οικοσύστημα. Απαραίτητη η βοήθεια του κινητού εργαστηρίου με τα tablets ώστε η δουλειά να γίνει στο σχολείο.
Ενδεικτικά παραθέτω κάποιες από τις δουλειές των παιδιών σε μια εκπαιδευτική διαδικασία που πιστεύω ότι είναι ποιο αποδοτική   από οποιασδήποτε μορφής εξέταση.
1. https://docs.google.com/presentation/d/10npZzLmDsrQ6qITlYT-FoiXbmaIlDpWkM5Vj5ESz2jQ/edit?usp=sharing
2. https://docs.google.com/presentation/d/1KMn_hpaqhhs2ZXpHDXnKrXk6EJQxgxC5Hf_tnvHf83U/edit?usp=sharing
3. https://docs.google.com/presentation/d/14SXBNQ-Z66xXWdssSw7Qt85S4Bupoe6Vv8MGeLRqbUI/edit?usp=sharing
4. https://docs.google.com/presentation/d/1sR5CdOKarF3WmrOaq4uKavs45b_jwdPa-NpAD7krc1Q/edit?usp=sharing