Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

Ανακοίνωση

 Από 22/6 έως 30/6 θα πραγματοποιηθούν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που παραπέμπονται σε εξετάσεις τον Σεπτέμβριο στην Ιστορία, στην Φυσική, στα Μαθηματικά, στα Αρχαία και στην Γλώσσα.

Ιστορία ( κ. Φραγκιαδάκης )

Δευτέρα 22/6                                                              Α Τάξη 09.30-10.30

Τρίτη 23/6                                                                  Β Τάξη 10.30-11.30

Τετάρτη 24/6                                                              Γ Τάξη 11.30-12.30

Φυσική ( κ. Χρυσοχός )

Πέμπτη 25/5 καθημερινά έως Τρίτη 30/6                  Α Τάξη 09.30-10.30

                                                                                    Β Τάξη 10.30-11.30

                                                                                    Γ Τάξη 11.30-12.30

Μαθηματικά ( κ. Ευαγγελίδης )

Πέμπτη 25/6                                                               Α Τάξη  11.00 - 12.00

                                                                                   Β Τάξη  12.00 - 13.00

                                                                                   Γ Τάξη  13.00 - 14.00

 Παρασκευή 26/6                                                       Α Τάξη  09.30 -10.30

                                                                                    Β Τάξη 10.30-11.30

                                                                                    Γ Τάξη 11.30-12.30

Γλωσσική διδασκαλία - Ν. Λογοτεχνία

Αρχαία Ελληνικά

( κ. Κωνσταντίνου )

Δευτέρα 22/6                                                                   09.30 - 12.30

Τρίτη 23/6                                                                       09.30 - 12.30

Εργασίες Τεχνολογίας Α΄ Γυμνασίου

 



Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου πραγματοποίησαν και φέτος τις εργασίες τους στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας υπό την καθοδήγηση του κ. Ευαγγελίδη Γρηγορίου.






















Τελετή αποφοίτησης

 Η τελετή αποφοίτησης των μαθητών/τριων της Γ γυμνασίου θα πραγματοποιηθεί στον προαύλιο χώρο του σχολείου την Παρασκευή στις 20.00

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026

Δράση " Φωτογραφίζοντας τον τόπο μου "

 Σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά στην ομαδική έκθεση φωτογραφίας των μαθητών της Β' Γυμνασίου Πάρου 

11 και 12 Ιουνίου,19:00-23:00 
Χώρος Τεχνών Δήμου Πάρου (Κτίριο Δημητρακόπουλου)
Είσοδος Ελεύθερη

Σταματία Μπέη
Γεωλόγος-Εκπαιδευτικός Φυσικών Επιστημών