Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Λίγα λόγια για το θέατρο

Για την σχέση του με τα θεατρικά κείμενα γράφει ο μαθητής Αναστάσης Λιβανίδης:




Το θέατρο και συγκεκριμένα η συγγραφή σεναρίων είναι το κύριο χόμπι μου. Στον ελεύθερο χρόνο μου γράφω ή συνήθως συνεχίζω ένα σενάριο που μου έχει ζητήσει η καθηγήτριά μας, κυρία  Μαρία Αρκουλή η οποία ήταν η πρώτη που με οδήγησε σε αυτή την κατεύθυνση. Θέλω να πω οτι πέρσι που μας ρώτησε πια είναι τα χόμπι μας εγώ είπα να φτιάχνω σενάρια, όχι για θεατρικό, για τη πλάκα μου, για να περνά η ώρα. Ε μου είπε να γράψω ένα σενάριο για να το κάνουμε θεατρικό. Τώρα βέβαια τα σενάρια που γράφω είναι κατάλληλα μόνο για θεατρικά αφού η κυρία Αρκουλή πάντα κάτι θα μου αναθέσει. Γενικά πιστεύω οτι το να γράφεις είναι πολύ πιο δύσκολο απ’ το να δραματοποιείς, δεν είναι και τόσο απλό δηλαδή, δεν κάθεσαι έτσι μια ωρίτσα στον υπολογιστή και γράφεις ένα σενάριο. Τώρα ως ηθοποιός πραγματικά πίστευα οτι θα ήμουν χάλια αλλά τελικά απ’ οτι κατάλαβα δεν ήμουν τόσο χάλια πέρσι ως Γυμνασιάρχης, για όσους είδαν την τελετή αποφοίτησης.
Για όσους ενδιαφέρονται εδώ είναι ένα link στο καινούργιο μου έργο:


http://rapidshare.com/files/426023933/mia_ebdomada_enos_giatrou.rar