Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Προσδιορισμός ζάχαρης σε τυποποιημένα προϊόντα

Δοκιμάζοντας το πείραμα με τα χρωματισμένα διαλύματα ζάχαρης θυμήθηκα μια ανάρτηση που είχα δει κάποια στιγμή στο facebook με την ποσότητα ζάχαρης που περιέχουν διάφορα προϊόντα. Η διδασκαλία των εκφράσεων περιεκτικότητας στην Β γυμνασίου είναι ένα τμήμα της ύλης που δυσκολεύει ιδιαίτερα τα παιδιά παρόλο που την έχω διδάξει και με φορμαλιστικό τρόπο και εργαστηριακά. (και με τους δύο τρόπους δεν είναι εφικτό γιατί η Χημεία είναι μονόωρο μάθημα). Αποφάσισα να δοκιμάσω και με αυτόν τον τρόπο και το αποτέλεσμα με εξέπληξε. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έμειναν εμφανώς ικανοποιημένα από το αποτέλεσμα ενώ κατάλαβαν ότι τελικά όλα όσα ακούγονται για την υπερβολή στην κατανάλωση της ζάχαρης είναι μια πραγματικότητα.