Γράφει η καθηγήτρια Αγγελική Καραβά
B΄ Class students were asked to make a small poster of a fact-file
of a famous person in history based on a protoype in their book. These
posters were displayed in their classrooms. The purpose of the project was to
make students look up information from different sources – Internet, magazines,
encyclopedias, etc. - and transfer it in English.
This is their work.
Ζητήθηκε από τους
μαθητές της Β΄ τάξης να φτιάξουν μια αφίσα ενός προσώπου της ιστορίας, που τους
ενέπνευσε, βασισμένο σε πρωτότυπο από το
βιβλίο τους. Ο σκοπός της εργασίας τους ήταν να ψάξουν για πληροφορίες σε διαφορετικές
πηγές -Διαδίκτυο, περιοδικά,
εγκυκλοπαίδεια, κτλ. – και να τα μεταφέρουν στα Αγγλικά.Αυτή είναι η εργασία τους.
A΄ Class
students were asked to draw a small picture of a sign written in English from
differnt signs they noticed when going home from school. This was based on a
protoype in their book. The purpose of the project was to make them fully aware
that “English Is All Around Us.” This is
their work.
Ζητήθηκε από τους μαθητές της Α΄ τάξης να ζωγραφίσουν μια πινακίδα γραμμένη στα Αγγλικά, που θα παρατηρούσαν καθώς πηγαίνανε σπίτι από το σχολείο, βασισμένο σε πρωτότυπο από το βιβλίο τους. Ο σκοπός της εργασίας τους ήταν να τους κάνει να αντιληφθούν ότι τα « Αγγλικά Είναι Γύρω Μας. » Αυτή είναι η εργασία τους.
C΄ Class students were asked to conduct a survey. Each class was divided into groups of two to five students and had to interview twenty people of different ages and statuses so that their research could have variation. They had a choice of survey questions to choose from:
·
What makes you
happy?
·
What would you
buy/do if you had a million dollars?
·
What are you afraid
of?
Then they transferred their findings to a bar chart.
The aim of the project was to make students
work together ( they had previously done a project solo ), share
responsibilities and thus bond with each other but also to make them
acquainted with the notion of “statistics” since it is a word they hear quite
often in everyday life. Although there was a thought in grouping the findings
of each class together and so getting an outcome of 100%, we finally decided to
leave the charts as they were.
This is the outcome of their project work.
Ζητήθηκε από τους
μαθητές της Γ΄ Τάξης να διεξάγουν μία έρευνα. Κάθε τμήμα χωρίστηκε σε ομάδες
των δυο με πέντε μαθητών και έπρεπε να πάρουν συνέντευξη από είκοσι
άτομα διαφορετικής ηλικίας και κοινωνικής κατάστασης έτσι ώστε η έρευνα να
είχε ποικιλία.
Είχαν μια επιλογή
από ερωτήσεις για να θέσουν:
- Τι σας κάνει ευτυχισμένους;
- Τι θα
αγοράζατε /κάνατε αν είχατε ένα εκατομμύριο δολάρια;
- Τι φοβάστε;
Έπειτα τα
μετέφεραν σε ραβδόγραμμα.
Ο σκοπός
του project-εργασία ήταν να κάνει τους μαθητές να δουλέψουν
μαζί (είχε προηγηθεί εργασία όπου δούλεψαν μόνοι τους), να μοιράσουν
αρμοδιότητες μεταξύ τους και να δέσουν σαν ομάδα αλλά και να γνωρίσουν
την ιδέα της «στατιστικής», μια λέξη που ακούνε καθημερινά. Αν και υπήρχε σκέψη
να ομαδοποιήσουμε τα ευρήματα κάθε τάξης για να πάρουμε το 100%, αποφασίσαμε να
αφήσουμε τους πίνακες έτσι.
Αυτά είναι τα
αποτελέσματα των εργασιών τους.
C΄ Class
students were asked to make a small poster of a fact-file of their
favourite celebrity from the sports, entertainment, and literary domain - based on
a protoype in their book. These posters were displayed in their classrooms -before
their group projects- for all students
to see. The purpose of the project was to make them seek information from
different sources –Internet, magazines, etc.- and present it in a specific way.
This is their
work.
Ζητήθηκε από τους μαθητές της Γ’ τάξης να
φτιάξουν μια αφίσα του αγαπημένο τους διασημότητα από το αθλητικό, καλλιτεχνικό
και λογοτεχνικό χώρο – βασισμένο σε πρωτότυπο από το βιβλίο τους. Οι
αφίσες εκτέθηκαν στη τάξη τους – πριν από την ομαδική εργασία τους – για να τα
δουν όλοι οι μαθητές. Ο σκοπός της εργασίας τους ήταν να ψάξουν να βρουν
πληροφορίες από διαφορετικές πηγές – Διαδίκτυο,
περιοδικά, κτλ. – και να τα παρουσιάσουν με συγκεκριμένο τρόπο.
Αυτή είναι η εργασία τους.