Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

ΕΠΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

γράφει η εκπαιδευτικός Αγγελική Καραβά

Στις 29/10/2015 μέχρι και 31/10/2015 οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Πάρου πραγματοποίησε την τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή τους στην Αθήνα στην Βουλή των Ελλήνων.
Παρακολουθήσαμε  την θεατρική παράσταση «Σμύρνη μου αγαπημένη» στο Θέατρο του Ελληνικού Κόσμου.
Την επόμενη ημέρα 30-10-2015  επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης και αμέσως μετά ανεβήκαμε στο Βράχο της Ακρόπολης, στα οποία μέρη έγινε ξενάγηση. Το απόγευμα παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα την Αρχαία Αγορά της Αθήνας στην Θόλο στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Μετά πήγαμε για φαγητό και ψυχαγωγία στο The Mall Αμαρουσίου.

Το Σάββατο 31-10-2015 επισκεφτήκαμε την Βουλή των Ελλήνων, όπου έγινε ξενάγηση και ενημέρωση για την ιστορία του Κοινοβουλίου και τον τρόπο λειτουργίας του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Ξεναγηθήκαμε στην έκθεση που παρουσιάζει η Βουλή με θέμα την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας-1974. Επίσης είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μέρος από συνεδρίαση που γινόταν την ώρα της επίσκεψης μας και  ο Αντιπρόεδρος της Βουλής ενημέρωσε το  Κοινοβούλιο για την επίσκεψη μας. Στην συνέχεια περιηγηθήκαμε στην Πλάκα- στην Αρχαία Αγορά- να συγκρίνουμε αυτό που είδαμε στην Θόλο με αυτό που υπάρχει σήμερα.
Και γυρίσαμε χαρούμενοι το Σάββατο βράδυ στην Πάρο γεμάτοι εμπειρίες, έχοντας δεθεί πιο πολύ μεταξύ μας και προσδοκώντας την επόμενη εξόρμηση μας!!
Τους μαθητές συνόδεψαν οι εκπαιδευτικοί Κα. Καραβά, Κα. Μαρκαντώνη, Κα. Μπιζά.