γράφει η εκπαιδευτικός Σ. Χαλαβαζή
Την θεματική εβδομάδα 2016-2017 οι μαθητές του Β2 τμήματος Γυμνασίου στα πλαίσια της θεματικής ενότητας «Εμφυλες Ταυτότητες» παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα την Εφηβεία (Βιοσωματικές αλλαγές και Ψυχοσωματικές μεταβάσεις) με συντονίστρια την κ. Α. Βαζάκα ( Φιλόλογος).
Στη συνέχεια οι μαθητές με εικαστική παρέμβαση αποτύπωσαν τις φιγούρες τους περιγραμματικά και τις απέδωσαν χρωματικά μεταφέροντας συναισθήματα ζωγραφίζοντας το φύλο τους.
Μετέδωσαν επίσης μηνύματα που αφορούσαν θεμελιώδεις αξίες συνύπαρξης και υπαρξιακής αναζήτησης. Σ.Χαλαβαζή (Εικαστικός)
Στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας και στη θεματική ενότητα «Διατροφή και ποιότητα ζωής» οι
μαθητές της Α΄τάξης Γυμνασίου με την καθηγήτρια κ. Κ. Κομιανού (Χημικός) συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οικολογικό Αποτύπωμα διατροφής». Μια δράση προβληματισμού και εύρεσης λύσεων σχετικά με το περιβαλλοντικό ζήτημα των διαρκώς εξαντλούμενων πόρων του πλανήτη Γή.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με εικαστική δράση και
καταγραφή των περιβαλλοντικών εννοιών σε ανθρώπινες πατούσες ως εργαλείο μέτρησης με τα στοιχεία που παίρνουμε από τη φύση και με αυτά που την
επιβαρύνουμε. Σ. Χαλαβαζή (Εικαστικός)
Την θεματική εβδομάδα 2016-2017 οι μαθητές του Β2 τμήματος Γυμνασίου στα πλαίσια της θεματικής ενότητας «Εμφυλες Ταυτότητες» παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα την Εφηβεία (Βιοσωματικές αλλαγές και Ψυχοσωματικές μεταβάσεις) με συντονίστρια την κ. Α. Βαζάκα ( Φιλόλογος).
Στη συνέχεια οι μαθητές με εικαστική παρέμβαση αποτύπωσαν τις φιγούρες τους περιγραμματικά και τις απέδωσαν χρωματικά μεταφέροντας συναισθήματα ζωγραφίζοντας το φύλο τους.
Μετέδωσαν επίσης μηνύματα που αφορούσαν θεμελιώδεις αξίες συνύπαρξης και υπαρξιακής αναζήτησης. Σ.Χαλαβαζή (Εικαστικός)