Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

Στις 15/03/2017 μέχρι και 17/03/2017 οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Πάρου πραγματοποίησε την τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή τους στην Αθήνα στην Βουλή των Ελλήνων. Οι ώρες που περάσαμε στο πλοίο ήταν ώρες ξενοιασιάς και συζητήσεων για το τι θα κάναμε στην τριήμερη αυτή εκδρομή.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε πολλές δραστηριότητες. Με την άφιξη μας στη Αθήνα την Τετάρτη 15-03-2017 ταχτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας και  φύγαμε σε λίγη ώρα για να επισκεφτούμε την Βουλή των Ελλήνων, όπου έγινε ξενάγηση και ενημέρωση για την ιστορία του Κοινοβουλίου και τον τρόπο λειτουργίας του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Ξεναγηθήκαμε στην έκθεση που παρουσιάζει η Βουλή με θέμα τον Καποδίστρια. Επίσης παρακολουθήσουμε μέρος από συνεδρίαση που γινόταν την ώρα της επίσκεψης μας και  ο Αντιπρόεδρος της Βουλής ενημέρωσε το  Κοινοβούλιο για την επίσκεψη μας. Μετά την επίσκεψη δειπνήσαμε και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

Την επόμενη ημέρα αναχωρήσαμε για την Χαλκίδα όπου ξεναγηθήκαμεστη πόλη και έπειτα στα ΤΕΙ Χαλκίδας από τον κο. Αντώνη Μπαλντούκα, Αντιπρόεδρο των ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Ήταν η πρώτη φορά που οι μαθητές βρεθήκανε σε Ανώτατο Ίδρυμα και εντυπωσιαστήκανε.
Στο γυρισμό μας στην Αθήνα κατευθυνθήκαμε στο Mall Αμαρουσίου όπου δειπνήσαμε και παρακολουθήσαμε κινηματογραφική ταινία. Είχαμε όρεξη και για άλλα, έτσι κάναμε την βραδινή βόλτα μας στην Γλυφάδα όπου φυσικά και φάγαμε πάλι τα αγαπημένα μας εδέσματα!!

Η τελευταία ημέρα Παρασκευή 17-03-2017 αφήσαμε το ξενοδοχείο μας για πολλές επισκέψεις πριν αναχωρήσουμε το ίδιο απόγευμα για την Πάρο. Ξεκινήσαμε με το Ευγενίδιο Ίδρυμα και την προβολή     « Στα Μονοπάτια των Άστρων». Από εκεί κατευθυνθήκαμε το Κέντρο Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» όπου ξεναγηθήκαμε στους χώρους. Έπειτα φτάσαμε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού για την προβολή στην Θόλο "Αγία Σοφία". Και τελειώσαμε την εκπαιδευτική εκδρομή μας με την επίσκεψη μας στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Η μέρα της επιστροφής προκάλεσε σε όλους μας λίγη μελαγχολία. Ναι μεν γυρνούσαμε στο νησί μας, αλλά τελείωσαν και οι ωραίες στιγμές που περάσαμε όλοι μαζί στην Αθήνα. Η εκδρομή αυτή ήταν πολύ σημαντική για όλα τα παιδιά, αφού ήρθανε πιο κοντά, γνωριστήκανε καλύτερα, ανταλλάξανε απόψεις, γελάσανε, διασκεδάσανε και ανοιχτήκανε μεταξύ τους, κάτι που τόσο καιρό στο σχολείο δεν είχε συμβεί καθώς στη διάρκεια της εκδρομής όλοι γίναμε μια παρέα.
Γεμίσαμε αναμνήσεις, εμπειρίες προσδοκώντας μια ακόμη εκδρομή!
Τους μαθητές συνόδεψαν οι εκπαιδευτικοί κα. Καραβά, κα. Μαρκαντώνη, κα. Παπαδάτου και ο κος. Χρυσοχός.