Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016


THE DISADVANTAGES OF CHILDREN

LEARNING TO USE COMPUTERS FROM

A VERY YOUNG AGE.

By Anastasios Fragos C΄4


 Most of the children, nowadays, learn how to use electronic devices from a very young age. Of course, as we know, this isn’t such a good habit.

 Some said that using devices from a very young age has advantages. I strongly disagree. In my opinion and scientist’s opinion this view is wrong. Using devices from a very young age has no advantages! Before some years, a Chinese Scientist said that children must not use any device until the age of 9, when he will have learned all the Chinese alphabet. He believed that if a child knows all the alphabet, he will be able to use any device very easily. Strangely, this theory works. For some years until today, as I know, some Chinese do not use any device until the age of 9 and as a result, they become very good at using devices. But in my opinion, the language also works positive or negative. For example our language and Chinese, are completed so, they help the children. Except that, if children use devices from a very young age, there is the danger of addiction. And as far as I know, no one wants to have a child addicted to devices. Also devices harm our health and much more as we grow up. We all know that devices such, mobile phones and computers, destroy our brains’ cells.


 In conclusion, using computers from a very young age has no positive effects in children’s health and behavior but if we should avoid it or not, only a parent can decide for his child.







ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ         

ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ.

Από τον Αναστάσιο Φράγκο Γ΄4


Τα περισσότερα παιδιά,  στις μέρες μας, μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν ηλεκτρικές συσκευές από πολύ μικρή ηλικία. Βεβαία, απ’ όσον ξέρουμε, αυτή δεν είναι και τόσο καλή συνήθεια.

 Κάποιοι έλεγαν ότι το να χρησιμοποιούνται συσκευές από μικρή ηλικία έχει πλεονεκτήματα. Εγώ με αυτό διαφωνώ πλήρως. Κατά την γνώμη μου και των επιστημόνων, αυτή η άποψη είναι λανθασμένη. Το να χρησιμοποιούνται οι συσκευές από παιδιά μικρής ηλικίας, δεν έχει πλεονεκτήματα! Πριν από μερικά χρόνια, ένας Κινέζος επιστήμονας είπε ότι τα παιδιά δεν πρέπει να χρησιμοποιούν καμία συσκευή έως την ηλικία των 9, που θα έχουν μάθει όλη την Κινεζική Αλφαβήτα. Πίστευε ότι αν ένα παιδί ξέρει όλη την Αλφαβήτα της γλώσσας του, θα μπορεί να χειριστεί οποιαδήποτε συσκευή εύκολα. Παραδόξως, αυτή η θεωρεία ισχύει. Για κάποια χρόνια έως σήμερα, απ’ όσον ξέρω, μερικοί Κινέζοι δεν χρησιμοποιούν καμία συσκευή μέχρι την ηλικία των 9 και σαν αποτέλεσμα, έγιναν πολύ καλοί στο να χρησιμοποιούν συσκευές. Όμως, κατά την γνώμη μου, η γλώσσα είναι ένας παράγοντας που λειτουργεί, ανάλογα, θετικά ή αρνητικά. Για παράδειγμα η γλώσσα μας και η Κινεζική είναι ολοκληρωμένες, οπότε βοηθούν τα παιδιά. Εκτός αυτού, εάν τα παιδιά χρησιμοποιούν συσκευές από μικρή ηλικία υπάρχει ο κίνδυνος του εθισμού. Και από όσον ξέρω κανείς δεν θέλει ένα εθισμένο στις συσκευές παιδί. Επίσης, οι συσκευές, βλάπτουν την υγεία μας, πόσο μάλλον όσο μεγαλώνουμε. Όλοι ξέρουμε ότι οι συσκευές, όπως το κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές, καταστρέφουν τα κύτταρα του εγκεφάλου.
 Τελειώνοντας, η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών από πολύ μικρή ηλικία δεν έχει θετικές επιρροές στην υγεία και συμπεριφορά του παιδιού. Όμως για το αν θα πρέπει το παιδί να αποφεύγει την χρήση των υπολογιστών, μπορεί να το αποφασίσει μόνον ο γονέας του.